ОБЩИ УСЛОВИЯ
С настоящите Общи условия се уреждат отношенията между НАЙН ПРО ЕООД, като доставчик, и
неговите клиенти, които използват интернет сайта на доставчика www.ddstep.bg. DDStep е търговска
марка и навсякъде в Общите условия под DDStep се има предвид притежателят на търговската
марка DDStep.
І. Общи положения
1.1. ИНФОРМАЦИЯ за доставчика съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на
потребителите
• Наименование: “НАИН ПРО” ЕООД
• Седалище и адрес на управление: гр. София, 1000 бул. Симеоновско шосе 140
• Данни за кореспонденция: гр. София, 1000 бул. Симеоновско шосе 140
• Email: office@ddstep.bg
• Телефон: 0896 601960
• Вписване в публични регистри: Търговски регистър при Агенция по вписванията -
ЕИК 206693271
• Регистрация по ЗДДС: BG206693271
1.2. Потребителят заявява, че е запознат с настоящите Общи условия и с кликването върху който и
да е линк, бутон, картинка или приложение, разположени на сайта www.ddstep.bg, потребителят
изрично и безусловно се съгласява с тях.
1.3. НАЙН ПРО ЕООД си запазва правото да променя дизайна на www.ddstep.bg, неговото
съдържание и настоящите Общи условия по всяко време. Промените стават валидни в момента на
тяхното изпълнение/публикуване на www.ddstep.bg
ІІ. Термини
Термините, използвани в настоящите Общи условия, имат следното значение:
Интернет сайт е съвкупност от интернет страници, с обща заглавна интернет страница, която се
зарежда във Вашия браузър при изписване на електронния адрес www.ddstep.bg.
Потребител на www.ddstep.bg е всяко лице, въвело електронния адрес или достигнало до
www.ddstep.bg чрез пренасочване от друг интернет сайт, с цел да извършва покупки на стоки по
електронен път.
Потребител с регистрация е всяко лице, което е извършило указани от НАЙН ПРО ЕООД действия, в
резултат на които се включва в базата данни на НАЙН ПРО и може да прави проверка на историята
на поръчките си в www.ddstep.bg.
Браузър е компютърна програма, предоставяща възможност за пренос, обработка и визуализация на
данни посредством различни типове протоколи за пренос на данни.
Злоумишлени действия са действия или бездействия, нарушаващи Интернет етиката или нанасящи
вреди на лица, свързани към Интернет или асоциирани мрежи, изпращане на нежелана поща
(непоискани търговски съобщения, SPAM), получаване на достъп до ресурси с чужди права и
пароли, използуване на недостатъци в системите с цел собствена облага или добиване на
информация (HACK), извършване на действия, които могат да бъдат квалифицирани като
промишлен шпионаж или саботаж, повреждане или разрушаване на системи или информационни
масиви (CRACK), изпращане на “троянски коне” или предизвикване инсталация на вируси, или
системи за отдалечен контрол, смущаване нормалната работа на останалите потребители на
Интернет и асоциираните мрежи, извършване на каквито и да е било действия, които могат да се
квалифицират като престъпление или административно нарушение по българското законодателство
или по друго приложимо право.
Потребителски профил е обособена част от www.ddstep.bg, съдържаща информация за потребителя
- e-mail адрес и парола, чрез които са достъпни услугите, предоставяни от НАЙН ПРО и се извършва
обмен на информация между потребителя и НАЙН ПРО.
Договор за продажба от разстояние е всеки договор, сключен въз основа на предложение от НАЙН
ПРО и потребител като част от система за продажба на стоки или предоставяне на услуги, при която
от датата на отправяне на предложението до сключването на договора страните не са във
физически контакт помежду си. Всяка отделно направена поръчка представлява отделен договор.
При извършване на електронно изявление за сключване на договор за продажба, потребителят се
съгласява, както с настоящите Общи условия, така и със съдържанието на договора за продажба от
разстояние, предвиждащ начините на плащане, достъпен на видно място на www.ddstep.bg.
Брошура/известия/съобщения са информационни средства, основно електронни, касаещи продукти,
услуги в търговските обекти на НАЙН ПРО и на партньорите, включително и закупуване на ваучери,
или промоции, предлагани в определен период от време.
ІІІ. Поверителност на предоставените данни
3.1. Личните данни, които НАЙН ПРО получава при регистрацията или при сключване на договор за
продажба без регистрация, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите –
приемане и изпълнение на поръчки и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми,
свързани с поръчката.
3.2. НАЙН ПРО изпълнява изискванията на Закона за защита на личните данни и отговаря за защита
на информацията за потребителя, станала му известна по повод на сключване на договора от
разстояние, освен в случаите на непреодолима сила, случайно събитие или злоумишлени действия
на трети лица.
3.3. С приемането на Общите условия, потребителят се съгласява информацията за него да бъде
съхранявана и обработвана по предвидения в тях и в закона ред, както и се съгласява личните му
данни, обявени като общодостъпни в потребителския му профил в www.ddstep.bg, да бъдат
използвани от НАЙН ПРО за целите на директния маркетинг.
3.4. НАЙН ПРО се задължава да не разкрива никаква лична информация за потребителя и да не
предоставя събраната информация на трети лица - държавни органи, търговски дружества,
физически лица и други, освен в случаите когато:
• е получило изричното съгласие на потребителя при регистрацията или в по-късен
момент;
• информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, които според
действащото законодателство са оправомощени да изискват и събират такава информация при
спазване на законово установените процедури;
• други посочени в закона случаи.
3.5. С регистрацията си в www.ddstep.bg, потребителят се съгласява на обявения от него e-mail
адрес, да му бъдат изпращани лични, рекламни или други търговски съобщения от НАЙН ПРО.
ІV. Ползване на www.ddstep.bg
4.1. При използването на интернет страницата на НАЙН ПРО, потребителят е отговорен за всички
последствия, настъпили от неговото поведение, включително за всякакви имуществени,
интелектуални, електронни или от всякакъв друг вид и характер вреди, причинени на интернет
страницата, услугите, НАЙН ПРО или всяко друго лице с което НАЙН ПРО има сключен договор за
съвместна дейност или за предоставяне на услуги според българското законодателство.
4.2. Интернет страницата е адресирана към потребители без и с регистрация. Възможността за
поръчки през интернет е достъпна за потребители с местожителство в Република България и извън
нея. Лица под 18 години нямат право да отправят изявления и да сключват договори по смисъла на
настоящите Общи условия. С изпращането на поръчка и/или със създаването на профил
потребителят декларира, че е пълнолетен (лице навършило 18 години).
4.3. С приемането на настоящите Общи условия потребителят е уведомен, че цялото съдържание,
включително, но не само изображения, текст и/или мултимедийно съдържание, дизайн, софтуер,
бази данни, информация и всякакво друго съдържание публикувани на www.ddstep.bg са
собственост на НАЙН ПРО.
4.4. Потребителят няма право да копира, прехвърля, изменя, използва, излага, предоставя и т.н.
съдържанието на www.ddstep.bg, без изричното писмено съгласие на НАЙН ПРО, освен ако
използването е с некомерсиална цел.
V. Поръчка, договор и плащане на цената
5.1. Потребителят има право да поръчва всички стоки, посочени в www.ddstep.bg. При извършване
на поръчката потребителят има право да избере вида, марката и модела на стоките и количеството
им, условията за плащане, начина и сроковете за доставка, според предложените на www.ddstep.bg
възможности. При извършване на поръчка потребителят влиза в договорни отношения с НАЙН ПРО
за покупко-продажба на избрания артикул, регламентирани с настоящите Общи условия. Договорът
за продажба от разстояние между НАЙН ПРО и потребителя се счита за сключен от момента на
потвърждаване на конкретната поръчка от страна на НАЙН ПРО.
5.2. Оn-line системата за покупки през www.ddstep.bg отразява наличността на артикулите към
актуалния момент на разглеждане, като предвид динамиката в продажбите е възможно определени
продукти, публикувани и фигуриращи на сайта като „налични“ към момента на даване на поръчката,
да бъдат изчерпани и да не могат да бъдат поръчани/потвърдени и доставени от www.ddstep.bg.
5.3. Всички поръчки получени в петък вечер, събота и неделя или по време на официални празници
се обработват в следващия първи работен ден.
5.4. Заплащането на цената по договора се извършва посредством посочените на www.ddstep.bg
начини, като с извършването на плащане потребителят прави доброволно изявление, че е съгласен
да заплати продукта и че е съгласен с Общите условия.
5.5. Посочените на www.ddstep.bg цени на продуктите са крайни и са с включен ДДС. Цената за
доставка се плаща от потребителя, като при извършване на поръчката се посочва нейната стойност,
освен ако изрично не е посочено друго.
5.6. НАЙН ПРО си запазва правото да променя цените на продуктите, както и тези за доставка.
5.7. Плащането се извършва с Пощенски Паричен Превод чрез Спиди – при доставка на поръчания
продукт, чрез банков превод. Банковата сметка на „НАЙН ПРО” ЕООД е в ОББ, IBAN:
BG97UBBS80021026331650, BIC: UBBSBGSF
VI. Доставка
6.1. ДОСТАВКА Артикулите, които сте поръчали се доставят с куриерска фирма СПИДИ до
посочения от Вас адрес. Предлага се опцията “Отвори преди да платиш” на поръчките. В случай, че
се възползвате от тази опция и се откажете от поръчката, дължите на куриера таксата по връщането
ѝ.
Стандартната доставка между 1 и 3 чифта, но не повече от 2 кг, струва между 8-10 лв., според
населеното място на клиента. Разходите по доставка на поръчка между 2 и 5 кг., струват между 10-
12 лв., според населеното място на клиента. Посочените цени са приблизителни. Те засягат
доставки, направени на територията на България, които не отговарят на условията да бъдат
безплатни.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА при една обща поръчка на стойност над 150.00 лв. до офис на Спиди. Ако
сте направили няколко отделни поръчки на обща стойност над 150.00 лева, доставката Ви не е
безплатна! Не поемаме ангажимент да обединяваме поръчки!
Безплатната доставка за поръчки от www.ddstep.bg на територията на България, зависи от
моментната политика на фирмата. Моля, следете началната страница.
Всички поръчки получени петък вечер, събота и неделя или по време на официални празници, се
обработват в първия работен ден след това.
След като при нас постъпи заявка от Вас, че искате да закупите даден модел, ще получите
потвърждение по e-mail за направената поръчка. Пак по e-mail ще бъдете уведомени за всяка
промяна в статуса на Вашата поръчка. Моля, проверете внимателно коректността на информацията
за връзка с Вас.
В случай, че поръчаният модел не е в наличност, клиентът се уведомява по телефон или e-mail.
Моля, имайте предвид, че плащането се извършва с Пощенски Паричен Превод чрез Спиди при
получаване на стоката. Банковата сметка на „НАЙН ПРО ЕООД” е в ОББ, IBAN
BG97UBBS80021026331650, BIC UBBSBGSF.
6.2. Поръчките за София и страната се обработват до 5 работни дни.
6.3. При доставката получателят подписва товарителница, с което се удостоверява точното
изпълнение на поръчката.
6.4. НАЙН ПРО предоставя възможност за международни поръчки, за които са приложими
настоящите Общи условия. Международни доставки се осъществяват чрез куриерска фирма DPD.
Действащите цени и срокове за доставка на територията на страните от Европейския съюз, Сърбия,
Македония и др. може да видите тук:
http://www.speedy.bg/begin.php?page=int_DPDEconomy〈=bg
Цени и срокове за доставка до Румъния – тук:
http://www.speedy.bg/begin.php?page=int_ExpressRO〈=bg
За извършване на международна доставка е необходимо предварително заплащане на стойността
на поръчката и разходите за доставката.
VII. Рекламация. Гаранция. Отказ от поръчка
7.1. Рекламация при явни дефекти се предявява до 30 дни след закупуването на стоката, а при
скрити дефекти при откриването им, но не по-късно от срока на гаранцията им. Разходите по
връщането на продукт, свързан с рекламация и изпращането на нов продукт са за сметка на НАЙН
ПРО. Продуктите с рекламации се изпращат на адрес: гр. София, Симеоновско шосе 140, тел.: 0896
601960.
Рекламация за прани кожени обувки НЕ СЕ приемат.
7.2. Гаранционният срок на търговската гаранция на продуктите е 30 дни. При разлепване и/или
дефект, който може да бъде отстранен и само ако проблемът не е в резултат на неправилна
експлоатация, обувните артикули се ремонтират в срок до 30 дни и се изпращат по куриер за сметка
на НАЙН ПРО.
Във връзка със спазване на вашите права и съблюдаване на Закона за защита на потребителите е
важно да знаете, че:
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има
право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с
договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на
стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за
обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.
(2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото
използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са
неразумни, като се вземат предвид:
1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;
2. значимостта на несъответствието;
3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не
е свързан със значителни неудобства за него.
Чл. 113. (1) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е
длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.
(2) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се
извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.
(3) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде
възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока.
(4) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за
потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и
труд, свързани с ремонта й и не трябва да понася значителни неудобства.
(5) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието
вреди.
Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато
потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор
между една от следните възможности:
1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
2. намаляване на цената.
(2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване
цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската
стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от
потребителя.
(3) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови
заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя
чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е
налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.
(4) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на
потребителската стока с договора е незначително.
Чл. 115.
(1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от
доставянето на потребителската стока.
(2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на
потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за
решаване на спора.
(3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за
предявяване на иск, различен от срока по ал. 1. Цитираните членове са от Закона за защита на
потребителите.
7.3. В случай, че получен от потребителя продукт не отговаря на желания размер, потребителят има
право да върне артикула за възстановяване на сума, като разходите по връщането и повторното
изпращане са за сметка на потребителя. (Връщането се осъществява чрез куриерска фирма Спиди.)
7.4. При несъответствие на поръчаната стока с договора за продажба и когато потребителят не е
удовлетворен от решаването на рекламацията, той има право на избор между една от следните
възможности: да развали договора и да поиска възстановяване на заплатената от него сума или да
иска намаляване на цената. Потребителят не може да претендира за възстановяване на
заплатената сума или за намаляване цената на стоката, ако НАЙН ПРО се съгласи да бъде
извършена замяна на стоката с нова или да поправи стоката в рамките на един месец от
предявяване на рекламацията от потребителя.
НАЙН ПРО ще удовлетвори искане за разваляне на договора и ще възстанови заплатената от
потребителя сума по банкова сметка на потребителя, когато след като е удовлетворил три
рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на
гаранцията по ЗЗП, и е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за
продажба.
Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на стоката с
договора е незначително.
7.5. Отказ от поръчка
На основание чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребител, който има качество
на потребител по смисъла на ЗЗП, има право да се откаже от договора от разстояние, без да
посочва причина и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в
чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП, без да дължи обезщетение или неустойка, в 14-дневен срок, считано от
датата на:
• приемане на стоките от потребителя или
• от трето лице, различно от куриера.
Правото на отказ може да бъде упражнено само при следните условия:
• Стоката трябва да е в оригиналната си опаковка;
• Да няма следи от употреба или нарушен търговски вид, съгласно чл. 55 от ЗЗП.
Разходи при връщане:
• Транспортните разходи за връщане на стоката до НАЙН ПРО са за сметка на
потребителя;
• Стоката се връща на адрес: гр. София, ул. Симеоновско шосе 140;
• При възползване от безплатна доставка, но при връщане на част от поръчката и ако
стойността падне под 150 лв., потребителят дължи разходи за доставка в размер на 7 лв..
Възстановяване на сума:
• НАЙН ПРО възстановява на потребителя заплатената за стоката сума по банкова
сметка, не по-късно от 14 работни дни от датата на получаване на пратката;
• Таксата за банковия превод (1,50 лв.) е за сметка на потребителя.
Условия при връщане на стока:
• Потребителят трябва да изпрати или предаде стоката обратно без неоправдано
забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата на уведомление за отказ;
• Срокът се счита за спазен, ако стоката е изпратена обратно преди изтичането на 14-
дневния срок.
При връщане на стока, закупена от www.ddstep.bg:
• Сумата се възстановява след отваряне на пратката и съставяне на констативен
протокол, удостоверяващ, че стоката отговаря на изискванията, посочени в т.7.5.4;
• Ако стоката не отговаря на изискванията, тя се връща за сметка на потребителя на
адреса, от който е била изпратена;
• Връщането се извършва на адрес: гр. София, ул. Симеоновско шосе 140 (НАЙН
ПРО).
⸻VIII. Спорове и жалби
8.1. При възникнали ситуации по неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните
въпроси към сътрудник на НАЙН ПРО на посочения адрес за кореспонденция.
8.2. Всички спорове между НАЙН ПРО и потребителя ще се решават по взаимно съгласие. Ако това
не е възможно, спорът ще бъде отнесен до компетентния български съд съгласно действащото
законодателство.
РАБОТНО ВРЕМЕ:
Понеделник – Петък: 09:00 – 16:00 ч.
ВАЖНО: Връщането на стока се извършва САМО с куриерска фирма SPEEDY!